wtorek, 15 września 2015

Wystawa psów

Ten post będzie o międzynarodowej wystawie psów w Warszawie. Byłam na tej wystawie z koleżanką. Wystawa odbyła się 12 września 2015 roku w Warszawie Starej Miłosne na hipodromie na ulicy Pierwszego Praskiego Pułku. Wystawa bardzo mi się podobała. Oglądałam takie rasy psów: akita inu, alaskan malamut, border colie, grzywacz chiński,  rosyjski toy, chart rosyjski, papilon, chihuahua, bernardyn, pudle, dog niemiecki, owczarek szkocki colie, owczarek szetlandzki, owczarek niemiecki i west highland white terrier. Przynajmniej tyle zapamiętałam:)
  
Bardzo mi się podobał tor agiliti. Tor agiliti to taki tor przeszkód dla psów. Są tam na przykład tunele, przez które psy muszą przejść, słupki, przez które, trzeba przebiec slalomem i coś, przez co trzeba przeskoczyć.  Różne psy pokonywały tor na czas. Widziałam jak pudle i inne psy pokonują tor agiliti bardzo szybko. Zanim psy wystartowały ich właściciele poznawali tor chodząc koło przeszkód i wodząc koło nich ręką, że niby już prowadzą psa. Niestety nie byliśmy na finale:(

Najbardziej mi się podobała rasa Grzywaczy chińskich. Chciałabym mieć grzywacza chińskiego owłosionego, bo są dwa rodzaje: owłosiony i łysy. Moim zdaniem grzywacze owłosione są ładniejsze. Próbowałam namówić rodziców na grzywacza chińskiego owłosionego, ale nic z tego nie wyszło:( 
Tata powiedział, że porozmawiamy o psie, jeśli przez trzy miesiące będę o siódmej rano spacerować z samą smyczą przez około dziesięć minut. Więc zaczęłam wychodzić. Mam nadzieje że dotrwam i tata się zgodzi na psa.

Poniżej zdjęcia dwóch rodzai grzywacza.
    
                                                       Grzywacz chiński owłosiony
                         Grzywacz chiński łysy w kolorowym ubranku żeby mu nie było zimno 
      Dwa grzywacze obwąchują Papilona który jest po prawej

Poniżej zdjęcia psów różnych ras i ich podpisy.
ps. Podpisy ras psów są pod zdjęciem danej rasy. 
    
   Akita Inu
       Border Colie
    Owczarek Szkocki Colie
      Owczarek Szetlandzki
            Dog Niemiecki
      Chart rosyjski
      West Highland white terrier
Papilon

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz